close

Holiday (Scorpion Acoustica )

Music :Rudolf Schenker  Lyrics:Klaus Meine

Let me take you far away
讓我帶你到一個遙遠的地方

You'd like a holiday
你渴望的一個假日

Let me take you far away
讓我帶你到一個遙遠的地方

You'd like a holiday
你渴望的一個假日
 
 
Exchange the cold days for the sun
用暖暖的陽光將寒冷的長日取代

A good time and fun
美好的時光與無數的歡樂

Let me take you far away
讓我帶你到一個遙遠的地方

You'd like a holiday
你渴望的一個假日
 
Let me take you far away
讓我帶你到一個遙遠的地方

You'd like a holiday
你渴望的一個假日

Let me take you far away
讓我帶你到一個遙遠的地方

You'd like a holiday
你渴望的一個假日
 
Exchange your troubles for some love
讓我用一切換來

Wherever you are
你渴望的一個假日

Let me take you far away
讓我帶你到一個遙遠的地方

You'd like a holiday
你渴望的一個假日
 
Longing for the sun you will come
期盼許久的陽光 你終將來到

To the island without name
一個無名的島嶼

Longing for the sun be welcome
期盼許久的陽光 你終將來到

On the island many miles away from home
一個遠離家園的島嶼

Be welcome on the island without name
歡迎來到一個無名的島嶼

Longing for the sun you will come
期盼許久的陽光  你終於來到

To the island many miles away from home
一個遠離家園的島嶼


cooking classes

arrow
arrow
    全站熱搜

    chansonya 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()